packapackapacka...

Naj men tjena (;
Inatt sov jag, Michelle & Ida hos paulina som fyllde år igår, grattis ! :D

och nu ska jag packa en massa för imon ska vi till Perstorp och på måndag vidare till Katrineholm :))))
önska oss lycka till :D

&&& jag har godisförbud :o det kommer ju gå bra... jaja det ska väll gå :) & jag gör det frivilligt ! utan att få pengar för det (h) haha ja parro & michan ska oxå ha det, I EN MÅNAD !! :o haha jappjapp :)

men nu ska jag till coop, eller kanske maxi ? 

jaja hejdå :) ♣

btw ; igår såg vi saw 2, mycket bra film som man måste se :) den får fem av fem ♣er ;)
& jag orkar inte bifoga en bild till inlägget, så ja de blir ett tråkigt inlägg, men det är ju alltid trevligt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0