Farfars kalsonger

Naj men tjena;)
Nyss körde jag linnea och michrelle farfars kalsonger :d då kom linnea på den roligaste: Vad tar farmor av på kvällen?   FARFARS KALSONGER xD
Pusshaj nu ska vi flumma lite till;)♣/parro

jag måste bara säga att jag har haft värsta humorn idag (h)
Parro bah; ta ett foto på mej ( vi hade lite fjortis damp ) så jag tog ett foto på henne direkt haha ! ja sen var det nåt mer... jo haha dom bah man blir snäll av grädde, mich bah nej det är ju pepparkakor, parro bah men det är ju grädde i dom, mich bah nej ? jag bah jo.. man gräddar ju dom ;) haha jag är så bäst :D & det med farfars kalsonger var nog inte lite bäst ! haha, ja pusspuss :) ♣ / Lidennea

haha måste säga en sak till, min bror ( 2&etthalft) kan inte säga Linnea så han säger Lidennea så jag försöker lära han att säga Linnea, han bah jag kan inte, & sen klara han det så jag bah säg det igen han bah nej, jag vill inte så då sa jag att jag skulle kalla han hugedo han bah nej hugo, jag bah hugedo och då blev han jättesur hahaha  så söte ;) men jag kanske är lite elak men haha jag har så jäkla bra humor ! HAHA jaa.. haha (:
MINNEN PÅ BILDEN !!!!!! ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0